لواندوفسکی: دیدار سوپرجام می تواند شروع خوبی برایمان باشد

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی دورتموند ابراز امیدواری کرد، فصل خوبی را همراه با تیمش پیش رو داشته باشد.
به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ لواندوفسکی گلزن لهستانی طلایی پوشان دورتموند پس از دریافت جوایز مرتبط با فصل گذشته خود در خصوص فصل پیش رو ابراز امیدواری کرد که فصلی موفق را با دورتموند پشت سر بگذارد.
لوا افزود: منتظر فصلی خوب هستیم و برای آن اشتیاق زیادی داریم، دیدار سوپرجام می تواند شروع خوبی برایمان باشد و می خواهیم با پیروزی در این جدال فصل را آغاز کنیم.
متس هوملس نیز در خصوص دیدار سوپرجام برابر بایرن گفت: ما قطعا از این دیدار پیروزی می خواهیم، تیم ما مصدوم و غایبانی هم دارد ولی قطعا یک پیروزی در برابر رقیب مستقیم می تواند نشانه ای از چگونگی موفقیت در رقابت با این تیم در فصل جدید باشد.
+ نوشته شده در پنجشنبه سوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 17:13 توسط سعید
|